Интервју са Браниславом Нушићем

 



Добар дан драги читаоци нашег часописа „Плава птица‟. Данас смо се срели са Нушићем и сазнаћемо нешто ново о његовом животу.

Новинари: Добар дан, Нушићу. Како сте?
Нушић: Добар дан. Добро сам, а ви? 
Новинари: Ми смо добро. Дошли смода вам поставимо неколико питања, да ли се слажете?
Нушић: Наравно.
Новинари: Сјајно. Какво вам је било детињство?
Нушић: Моје детињство је било безбрижно, смешно и забавно.
Новинари: Баш забавно. Зашто сте били лоши у рачуници?
Нушић: Био сам лош зато што ме је ометала љубав.
Новинари: Зашто о вама професор није имао тако добро мишљење?
Нушић: Зато што сам код њега био рђав ђак.
Новинари: Да ли је дуго трајала ваша љубав са персом?
Нушић: Не није, зато шро ме је омрзела после батина које је добила од мајке.
Новинари: Да ли сте се лепо играли са Персом док вас није омрзела?
Нушић: Да,било ми је веома лепо играти се са њом.
Новинари: Да ли су вас волели Персини мама и тата?
Нушић: Нису ме волели зато што сам имао луде идеје.
Новинари: Како сте се осећали када вас је Перса замрзела?
Нушић: Био сам веома тужан, зато што нисам знао да ли ћу имати своју другу љубав.

Популарни постови